Splošno
Kupci spletne trgovine kosmatinec.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizična oseba je tista, ki izdelke pridobiva ali uporablja izključno za svojo lastno uporabo, izven njegove poklice ali pridobitvene dejavnosti. Kupec z registracijo ali nakupom v spletni trgovini kosmatinec.si potrjuje, da sprejeme pogoje poslovanja, ki jih določa Pogla d.o.o.  in zagotavlja pristnost vseh svojih posredovanih podatkov. (Velja tudi za nakupe dogovorjene preko e-mailov ali telefona). Fizične osebe in Pogla d.o.o. medsebojne obveznosti urejajo s temi pogoji poslovanja in zakonom o varstvu potrošnikov. Pravne osebe ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitveno dejavnost in Pogla d.o.o. urejajo medsebojne obveznosti s posebno pogodbo v pisni obliki. Za Pravne osebe ter fizične osebe, ki bi kupljene izdelke uporabljali v svoji pridobitveni dejavnosti velja zakon o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. Za sodelovanje z pravnimi osebami in fizičnimi osebami, ki opravljajo pridobitveno dejavnost nas prosim kontaktirajte na [email protected] Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Avtorske pravice
Objavljene vsebine in tehnologije so last Pogla d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitekura in inžiniring, grafični elementi, slike, besedila, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti Pogla d.o.o. je prepovedano. Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje Pogla d.o.o. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

Cene izdelkov
Cene izdelkov na spletni strani so izražene v evrih. Veljajo cene, tako kot tudi morebitni popusti ali ugodnosti, kakršne so na dan oddaje naročila. Cena za nakup in poštnino je jasno vidna ob naročilu in na računu, ki ga kupec prejme v elektronski obliki. Prodajalec v sistemu elektronskega trgovanja ne odgovarja za morebitno izgubo, ki jo povzroči prekinitev, sprememba, odstranitev ali nedostopnost storitev elektronskega trgovanja.

Način plačila
Kupec lahko izdelke poravna s predplačilom prek kreditne kartice (Visa, Mastercard, American Express), storitve Paypal, nakazila na bančni račun ali po povzetju, kjer lahko plača z gotovino ali s kartico dostavni službi GLS d.o.o., pri čemer provizijo za obdelavo gotovine krije prodajalec. Če bodo na voljo dodatne možnosti plačila, bo uporabniko tem seznanjen z dopolnilom Splošnih pogojev.

Dostava
Prodajalec je dolžan naročeno blago dostaviti v roku 10 dni od naročila. V kolikor je ugotovljeno, da blaga objektivno ni mogoče dostaviti v obljubljenem roku, mora prodajalec kupca o tem obvestiti po elektronski pošti ali telefonu. Dostava v prazničnih dneh je lahko objektivno otežena. V primeru, da se naslov za dostavo razlikuje od naslova za plačilo storitve, bo prodajalec blago dostavil šele po poravnanih obveznostih kupca.

Strošek hitre dostave znaša 4,90 € (z DDV), navadne dostave pa 1,90 € (z DDV), osebni prevzem je brezplačen. Ob prevzemu paketa kupec dostavljavcu ne plačuje dodatne provizije, temveč le znesek, ki je izrecno zapisan na računu in na paketu. Prodajalec paket preda dostavni službi GLS d.o.o. Dostavna služba opravlja dostavo paketov vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro – dostavljavec kupca pred dostavo kontaktira s klicem, SMS sporočilom ali email sporočilom. Paket z odkupnino lahko kupec dostavljavcu poravna z gotovino ali plačilno kartico. Dostavljavec kupca ni dolžan čakati na dogovorjenem naslovu, če kupec ni na voljo ob dogovorjenem času. Če prvi poskus dostave ni uspešen, se je mogoče dogovoriti za ponovno dostavo, ki se dodatno ne zaračuna. Dostava je mogoča v območju Slovenije.

Naročilo
Pred oddajo naročila ima kupec možnost predogleda celotnega personaliziranega izdelka in drugih izdelkov, kjer se je dolžan s predogledom strinjati pred nadaljevanjem postopka. Pred oddajo naročila se kupec seznani in strinja s Splošnimi pogoji; kupec mora obkljukati, da se strinja s Splošnimi pogoji, in s tem uspešno sklene pogodbo oz. naročilo, na podlagi katerega nastane obveznost za plačilo prodajalcu , kar dodatno potrdi s klikom na gumb “ODDAJ NAROČILO”, pri čemer se plačilo dejansko opravi, razen pri plačilu po povzetju, pri katerem kupec poravna obveznost ob prejemu blaga. Potrditev naročila se kupcu pošlje tudi po elektronski pošti, ki jo je navedel v postopku naročanja.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Na spletni strani so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer preverjanje ustreznega zapisa naslova kot tudi e-naslova, prav tako spletna stran uporabnika opozori, če ne izpolni vseh zahtevanih polj.

Po končani personalizaciji izdelka si uporabnik lahko morebitne napake ogleda v natančnem predogledu izbranega personaliziranega izdelka, pred zaključitvijo nakupa je na voljo povzetek, v katerem uporabnik lahko ponovno preveri in uredi vpisane podatke in personalizacijo izdelka. Ob nakupu personaliziranega izdelka si lahko uporabnik kupi tudi določeno vrsto škatle in drugi izdelek (npr. plišasto igračo, igralne karte) skladno s pogoji, ki so navedeni na spletni strani pri posameznem personaliziranem izdelku.

Prodajalec pogodbena določila oz. povzetek celotnega naročila posreduje na elektronski naslov kupca, pri čemer ima ta na voljo, da kakršnokoli spremembo javi kot odgovor na poslano elektronsko sporočilo – spremembam bomo ugodili, če bodo javljene do konca delovnega dne, ko je bilo naročilo sprejeto. Prodajalec omogoča kupcu shranjevanje in reprodukcijo pogodbenih določil in besedila ter Splošnih pogojev, ki so kupcu na voljo v slovenskem jeziku.

Ugodnosti in popusti
Različne ugodnosti in popusti niso združljivi. V enem naročilu je mogoče uveljaviti le eno vrsto ugodnosti. Ugodnosti, ki so v različnih prodajnih akcijah lahko na voljo, so: brezplačna poštnina, kupon s popustom, brezplačna darila v obliki pobarvank ali drugih izdelkov in ostale posebne ugodnosti, ki so predstavljene v posameznih akcijah. Kupec je do ugodnosti upravičen le, če je naročilo opravil v času posamezne prodajne akcije.

Promocijske kode so veljavne samo v času promocij prek marketinške e-pošte ali v oglasih na Facebooku. Za uveljavitev kode za popust dodajte želeni izdelek v košarico in v potrditvenem procesu pod rubriko ”Koda za popust” vpišite svojo promocijsko kodo ter kliknite ”Shrani”. V obdobjih znižanja cen za končno ceno velja znižana cena, pri kateri ni mogoče koristiti dodatnih akcijskih popustov. Vse navedene cene izdelkov so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Naknadno uveljavljanje kode za popust, ki ni bila vnesena ob oddaji naročila, ni mogoče.

Posebni prodajni pogoji

Preklic naročila
Preklic naročila je mogoč do predaje personaliziranega izdelka v tisk do konca delovnega dne, ko je bilo naročilo sprejeto. Če preklic ni pravočasen, ima prodajalec pravico kupcu izstaviti račun v višini ene tretjine polne cene izdelka.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov [email protected], blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh na naslov Pogla d.o.o., Gornji Rudnik I 1, 1000 Ljubljana.

OPOMBA: Pravica do odstopa od nakupa NE velja v naslednjih primerih:
• V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov, narejenih po meri;
• Dokumentov v PDF formatu, saj jih ni mogoče vrniti;

Kot tudi narekuje Zakon o varstvu potrošnikov, v nadaljevanju (»ZVPot«), (ZVPot, 43. člen): “Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.”

Pravica do odstopa od pogodbe velja v primeru nakupa drugih izdelkov (npr. okvirjev), ki se lahko kupijo skupaj s personaliziranimi izdelki, vendar in samo za posamezni drugi izdelek in ne za celotno naročilo.

V kolikor ugotovite, da ste naredili napako pri vsebini in je plakat že dostavljen, potem vam lahko za 15€ (DDV vključen) popravimo napako in pošljemo nov print.

Pritožbe in spori
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in izpolnjujemo svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb. V primeru težav lahko kupec stopi z nami v stik preko elektronske pošte [email protected]

Pritožbo se odda po elektronski pošti na naslov [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zavedamo se, da potrošniški spori pred sodiščem zahtevajo dodatne stroške, zato si prizadevamo vse morebitne pritožbe rešiti sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo.

Ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki nas je pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna, če:
• stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja se z drugim, brezhibnim blagom enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, prodajalec skladno z ZVPot najpozneje v roku osmih dni ugodi kupčevi zahtevi.

Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu Obrazca za prijavo stvarne napake, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Pravica do zavrnitve storitve
Prodajalec si pridružuje pravico, da v izjemnih primerih izdelkov ne dobavi. Kot izjemni dogodek se šteje tehnična omejitev, ki preprečuje izdelavo personaliziranega izdelka ali plačilna rizičnost kupca, ki je ocenjena na podlagi odločitve prodajalca. Prodajalec ima pravico preklicati naročilo, če ne pridobi potrditve nakupa s strani kupca po telefonu ali elektronski pošti. Prodajalec je o odstopu od pogodbe dolžan obvestiti kupca po elektronski pošti ali telefonu. Če kupec ni podal pravilnih osebnih podatkov, prodajalec ni zavezan k obveščanju. Prodajalec ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora prodajalca.

Obdelava osebnih podatkov
Prodajalec zagotavlja, da kot upravljavec vaših osebnih podatkov nikoli in na noben način ne bo zlorabil vaših osebnih podatkov, razkritih prek spletne strani. Z opravljenim nakupom, prijavo na novice ali z uporabo Rojstnodnevnega opomnika se kupec strinja, da prodajalec z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki, elektronskim naslovom in telefonsko številko kupca za neomejeno časovno obdobje. Prodajalec zagotavlja varstvo osebnih podatkov skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in ostalo veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Več o tem si lahko preberete v Politiki zasebnosti

Kupec lahko kadarkoli pisno ali po telefonu zahteva, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja, ter ga o tem v naslednjih 5 dneh obvestimo na naše stroške.